Optimale klantbeleving

Hoe kunt u de klantverwachting overtreffen? Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten uw ambassadeurs worden? Hoe draagt de managementlaag dit uit? En hoe wordt dit top-down doorgevoerd binnen uw organisatie?

Wat levert het u op wanneer u bij elk contactmoment een optimale klantbeleving creëert?
Onder andere meer omzet, ambassadeurs, onderscheidend vermogen, nieuwe klanten en behoud van bestaande klanten.

Wij kijken graag met u mee en implementeren dit in de trajecten. Klantbeleving begint namelijk bij elk contact met uw medewerkers.

Hierbij is het van belang dat uw medewerkers beschikken over de juiste communicatieve vaardigheden en dat zij ook de juiste overtuigingen hebben.
Zij zouden de overtuiging moeten hebben dat de klant altijd een optimale klantbeleving mag ervaren bij ieder contact dat de klant heeft met uw organisatie.

Ecoser Training optimaliseert samen met u middels een maatwerktraject de communicatie-, sales- en managementvaardigheden van uw medewerkers, zodat bij elk contact met uw organisatie de verwachtingen van de klant worden overtroffen en de gestelde doelstellingen worden behaald.

Ecoser Training staat voor: